Laura nga The Fashion Spice


Laura Karcanaj , 17 Vjec, Gjermani

Cilat jane ngjyrat qe gjenden ne gardaroben tende?
Te gjitha ngjyrat pervec lejlas qe nuk me pelqen si ngjyr per veshje .

3 produkte bukurie pa te ciliat nuk do jetoje dot?
1. Lip Balm
2. Mascara
3. Concealer

Ke dyqan do na keshilloje per shopping ne qytetin ku jeton?
Ne qytetin ku jetoj nuk do keshilloja ndonje dyqan per shopping pasi esht shum vend i vogel me nje zgjedhje te vogel veshjesh dhe veshjet jane kryesisht i njejti stil ne cdo dyqan qe esht ktu dhe nuk esht se perputhen me stilin tim . Por ne qytetin ngjitur me qytetin ku jetoj do iu sugjeroja te shkonit per shopping te Zara qe esht dyqani im i preferuar ne te cilin kryesisht blej canta dhe rroba per sezonin pranvere/vere.

Stilisti i preferuar?
Nuk kam ndonje stilist te preferuar ne vecanti por ne qofte se duhet te zgjidhja do thoja Marc Jacobs pasi bazohem ndonjehere ne veshjet e tij si inspirim kur kerkoj informacione per trendet e reja te sezoneve.


Ku i merr informacionet mbi moden?
Une kryesisht infromacionet per moden i marr ne revista por dhe ne internet ne blogs te ndryshme ose faqe interneti. Po me shum jam e bazuar ne revista si Teen Vogue ose Instyle qe m jane bere si biblat e mia per moden.

Perse e hape fillimisht blogun tend dhe cfare do gjejme te shkruajtur aty?
Une fillimisht si shtys per hapjen e blogut kisha pasur persona te ndryshem te shoqerise time dhe te rrethanave te mia pasi i inspironte shum stili im por nga ana tjeter e hapa blogun sepse doja te ndaja me boten menyren se si vishem une dhe doja te isha nje inspirim jo vetem per grupin tim shoqeror por dhe per te tjere. Kryesisht ne blogun tim do gjeni postime te veshjeve te mia e informacione rreth inspirimeve te mia dhe rreth trendeve te mia e opinionit tim rreth tyre .

Ndiqni Lauren tek 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More