Tom Ford Beauty




 
Linja e fundit e kozmetikes nga Tom Ford, është kënaqësi për çdo femer. Ambiciet e tij do ta arrijnë kulmin e lartë të suksesit, me të cilin ai i jep shkas çdo femre të ketë këtë linjë në listen e dëshirave – meqë tek unë ka nxenë vend!
Për linjën e produkteve për kujdesit të lëkurës së fytyrës dhe kozmetikë, Tom Ford thotë: "Synimi im ishte të krijoj kozmetikë me ngjyra të veçanta, por të gjithë të tjerët nuk ishin të bindur - që unë kam patur zë të madh për ngjyra të ndezura, derisa buzëkuqët filluan të shiten gjithë kohes më teper e më teper." Unë pajtohem me Ford, dhe bleva një buzëkuq online nga faqja e Tom Ford!

Këshillat nga Tom Ford: "Për mbrëmje, syt duhen të jenë të grimosur fortë dhe njëashtu buzet." Sytë duhen gjithmonë të nxirë me ngjyra intensive dhe rim e Kohl. Ai kaloi një kohë të gjatë duke kërkuar dhe zgjedhjen e produkteve të përsosur për klientët e Ford. Angazhimin e tij shifet në publicitetet të cilat i realizoi së bashku me modelin, Lara Stone. "Unë nuk jam në publicitete, sepse unë jam njeri kot. Shumë njerëz ende nuk e dijnë se kush jam, dhe produkti im shitet më mirë me mua kur jam edhe une prezent.” thotë ai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More